Oświetlenie przeszkodowe
Wychodząc na przeciw obecnym przepisom dotyczącym wymogów oznakowania obiektów stanowiących przeszkody lotnicze (ICAO), firma Belos-PLP S.A. wprowadziła do swej oferty oświetlenie przeszkodowe.
Oświetlenie zasilane fotowoltaiką
Oferowane urządzenia o niskiej, średniej i wysokiej intensywności, zaprojektowane w całości na bazie LED, są jednymi z najlepszych produktów dostępnych obecnie na rynku. Wysoka wydajność, łatwość instalacji oraz brak wymagań konserwacyjnych pozwala klientom i instalatorom znacznie zwiększyć wartościowość swoich projektów. Wszystkie urządzenia są certyfikowane przez ICAO i FAA, a także oznaczone znakiem CE.
Unikalnością systemu oświetlenia przeszkodowego jest możliwość podłączenia go do zasilania fotowoltaicznego. Układy te cechuje brak konieczności doprowadzania zasilania z oddzielnego źródła, które może znajdować się kilkaset metrów dalej. Zyskują one właściwości autonomicznego zestawu, całkowicie samowystarczalnego.
Podział oświetlenia przeszkodowego
Niska intensywność
Oświetlenie przeszkodowe dla lotnictwa niskiej intensywności są zgodne z wymaganiami ICAO typu A, B oraz normami FAA L-810. Urządzenia te, oparte w 100% na technologii LED, oferowane są w dwóch wersjach w zależności od światłości:
>10 cd (LIOL-A)
>30 cd (LIOL-B).
Zwykle instalowane są na konstrukcjach poniżej 45 m, a także jako urządzenia czasowe na konstrukcjach wyższych. Urządzenia niskiej intensywności stosowane są tylko dla oznakowań nocnych.
Charakteryzują się:
• niskim poborem mocy,
• długim okresem żywotności (ponad 10 lat),
• bardzo niskim współczynnikiem oddziaływania na wiatr i śnieg.
UWAGA!
Na potrzeby wojska możliwe jest też wykonanie infrared IR.
Średnia intensywność
Oświetlenie przeszkodowe dla lotnictwa średniej intensywności jest zgodne z wymaganiami ICAO typu A, B i C oraz normami FAA L-864, L-865 i L-866. Urządzenia te, oparte w 100% na technologii LED, dostępne są w wielu wersjach od 2000 cd (MIOL-B, MIOL-C) do 20 000 cd (MIOL-A) oraz w opcji dual (MIOLAB, MIOL-AC), które sprosta najbardziej wymagającym aplikacjom.
Zwykle instalowane są na konstrukcjach powyżej 45 m. Urządzenia średniej intensywności stosowane są dla oznakowań dziennych, zmierzchowych oraz nocnych.
Charakteryzują się:
• niskim poborem mocy,
• długim okresem żywotności (ponad 10 lat),
• bardzo niskim współczynnikiem oddziaływania na wiatr i śnieg,
• dużym zakresem temperatury pracy -50°C do +80°C
UWAGA!
Na potrzeby wojska możliwe jest też wykonanie infrared IR.
Lampy te dodatkowo posiadają ochronę przed ptactwem.
Wysoka intensywność
Oświetlenie przeszkodowe dla lotnictwa wysokiej intensywności są zgodne z wymaganiami ICAO typu A, B oraz normami FAA L-856 i L-857. Urządzenia te, oparte w 100% na technologii LED, dostępne tylko w wykonaniu światła białego o światłości od 2000 cd aż do 200 000 cd. Zwykle instalowane są na konstrukcjach powyżej 150 m.
Urządzenia o wysokiej intensywności stosowane są dla oznakowani dziennych i zmierzchowych jak MIOL, charakteryzują się:
• niskim poborem mocy
• długim okresem żywotności (ponad 10 lat)
• bardzo niskim współczynnikiem oddziaływania na wiatr i śnieg
• dużym zakresem temperatury pracy -50°C do +70°C
Lampy te dodatkowo posiadają ochronę przed ptactwem.
Formularz kontaktowy
INTERESUJE CIĘ DANY PRODUKT? NAPISZ DO NAS!