Oświetlenie przeszkodowe

Oświetlenie przeszkodowe

Wychodząc na przeciw obecnym przepisom dotyczącym wymogów oznakowania obiektów stanowiących przeszkody lotnicze (ICAO), firma Belos-PLP S.A. wprowadziła do swej oferty oświetlenie przeszkodowe.

 

Oświetlenie zasilane fotowoltaiką

Oferowane urządzenia o niskiej, średniej i wysokiej intensywności, zaprojektowane w całości na bazie LED, są jednymi z najlepszych produktów dostępnych obecnie na rynku. Wysoka wydajność, łatwość instalacji oraz brak wymagań konserwacyjnych pozwala klientom i instalatorom znacznie zwiększyć wartościowość swoich projektów. Wszystkie urządzenia są certyfikowane przez ICAO i FAA, a także oznaczone znakiem CE.

 

Podział oświetlenia przeszkodowego

 

Unikalnością systemu oświetlenia przeszkodowego jest możliwość podłączenia go do zasilania fotowoltaicznego. Układy te cechuje brak konieczności doprowadzania zasilania z oddzielnego źródła, które może znajdować się kilkaset metrów dalej. Zyskują one właściwości autonomicznego zestawu, całkowicie samowystarczalnego.

 

fotowoltaika dla oświetlenia przeszkodowego

 

Podział oświetlenia przeszkodowego

Przykład oświetlenia przeszkodowego

 

 podział oświetlenia przeszkodowego

 

 Niska intensywność

Oświetlenie przeszkodowe dla lotnictwa niskiej intensywności są zgodne z wymaganiami ICAO typu A, B oraz normami FAA L-810. Urządzenia te, oparte w 100% na technologii LED, oferowane są w dwóch wersjach w zależności od światłości:

>10 cd (LIOL-A)

>30 cd (LIOL-B).

Zwykle instalowane są na konstrukcjach poniżej 45 m, a także jako urządzenia czasowe na konstrukcjach wyższych. Urządzenia niskiej intensywności stosowane są tylko dla oznakowań nocnych.

Charakteryzują się:

• niskim poborem mocy,

• długim okresem żywotności (ponad 10 lat),

• bardzo niskim współczynnikiem oddziaływania na wiatr i śnieg.

 

UWAGA!

Na potrzeby wojska możliwe jest też wykonanie infrared IR.

 Niska intensywaność oświetlenie przeszkodowe

 

 Średnia intensywność

Oświetlenie przeszkodowe dla lotnictwa średniej intensywności jest zgodne z wymaganiami ICAO typu A, B i C oraz normami FAA L-864, L-865 i L-866. Urządzenia te, oparte w 100% na technologii LED, dostępne są w wielu wersjach od 2000 cd (MIOL-B, MIOL-C) do 20 000 cd (MIOL-A) oraz w opcji dual (MIOLAB, MIOL-AC), które sprosta najbardziej wymagającym aplikacjom.

Zwykle instalowane są na konstrukcjach powyżej 45 m. Urządzenia średniej intensywności stosowane są dla oznakowań dziennych, zmierzchowych oraz nocnych.

Charakteryzują się:

• niskim poborem mocy,

• długim okresem żywotności (ponad 10 lat),

• bardzo niskim współczynnikiem oddziaływania na wiatr i śnieg,

• dużym zakresem temperatury pracy -50°C do +80°C

 

UWAGA!

Na potrzeby wojska możliwe jest też wykonanie infrared IR.

Lampy te dodatkowo posiadają ochronę przed ptactwem.

 Średnia intensywność oświetlenie przeszkodowe

 

 Wysoka intensywność

Oświetlenie przeszkodowe dla lotnictwa wysokiej intensywności są zgodne z wymaganiami ICAO typu A, B oraz normami FAA L-856 i L-857. Urządzenia te, oparte w 100% na technologii LED, dostępne tylko w wykonaniu światła białego o światłości od 2000 cd aż do 200 000 cd. Zwykle instalowane są na konstrukcjach powyżej 150 m.

Urządzenia o wysokiej intensywności stosowane są dla oznakowani dziennych i zmierzchowych jak MIOL, charakteryzują się:

• niskim poborem mocy

• długim okresem żywotności (ponad 10 lat)

• bardzo niskim współczynnikiem oddziaływania na wiatr i śnieg

• dużym zakresem temperatury pracy -50°C do +70°C

 

Lampy te dodatkowo posiadają ochronę przed ptactwem.

 

Wysoka intensywność oświetlenie przeszkodowe

Formularz kontaktowy

 

INTERESUJE CIĘ DANY PRODUKT? NAPISZ DO NAS!

 Produkty fotowoltaiczne:

dachowe konstrukcje montażowe
inwertery
panele fotowoltaiczne
systemy montażowe
transformatory
oświetlenie przeszkodowe
1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl